SEO je soubor metod, které maximalizují pravděpodobnost, že uživatel najde informaci, kterou vy nabízíte a on hledá.
Marek Prokop
O optimalizaci pro vyhledávače koluje spousta polopravd a mýtů, k jejichž vyvrácení se pokusím přispět svou trochou do mlýna a následujícím výběrem článků od špiček v oboru.
Mýtus č. 1 - SEO je něco jako reklama, ale cílená nikoli na lidi, nýbrž na vyhledávače. Tedy, zaplatím - vyhledávače mě zobrazují na první straně, nezaplatím - jsem kdesi vzadu za platícími. Takhle to opravdu nefunguje.
Mýtus č. 2 - SEO je tajná praktika, kterou znají jen SEO optimalizátoři. Ale ne! SEO není nic tajného, je to intelektuální práce a nic než práce.
Mýtus č. 3 - dobré SEO mi zajistí spoustu zákazníků. Kdepak. Spoustu zákazníků vám zajistí především dobrý produkt a vaše schopnost jim ho prodat.
Pokud o SEO ještě nevíte vůbec nic, tak si jako první článek přečtěte Oficiální text Google.
Skvělý článek, který popisuje že právě tohle je SEO, na jasném a názorném příkladu.
Co má SEO společného s lovem zajíců.
Pro mnohé je ještě stále neznámou informací, že SEO je trvalá a systematická práce.
Důležité také je si uvědomit, že sledování pozic je ztráta času.
Když už tedy máte o SEO jakous takous povědomost, tak si přečtěte, jaké jsou 4 nejčastější chyby v SEO
Používáte online kontrolu SEO u svého webu? Přečtěte si tři články, které vás přesvědčí, že tyto služby žádné SEO neměří:
o zbytečnosti SEOmatů,
SEOmaty jsou k ničemu a
jak to je s kontrolou SEO.
A na závěr si nemůžete vychutnat nic jiného, než článek o tom, jak si správně objednat SEO. Když článek číst nechcete, můžete jít tudy, kde objednávku podle návodu učiníte :)
© Jan Chlubný